Verkoopacties mét professionele ondersteuning

Organisaties kiezen steeds vaker voor een verkoopactie in samenwerking met Fundraise. In deze blog leest u meer over de voordelen van uw verkoopactie met een professionele leverancier.

Heeft u wel genoeg tijd?!

Veel klanten overwegen om hun verkoopactie zelf te organiseren. Vaak komt zo’n activiteitencommissie er gaandeweg de voorbereidingen achter dat ze het werk toch wel heeft onderschat. Voor de daadwerkelijke verkoop zijn de leden of vrijwilligers wel te strikken, maar de (promotionele, administratieve en financiële) voorbereiding en afhandeling moet vaak door een klein groepje enthousiastelingen worden geregeld. Terwijl het in ons drukke bestaan juist zo lastig is om tijd vrij te maken om zo’n actie professioneel op poten te zetten. Veel klanten zien een samenwerking met Fundraise daarom ook als een efficiënte en kwalitatieve oplossing voor de organisatie van hun verkoopactie.

Samen sterk!

Als u kiest voor een samenwerking met Fundraise, neemt Fundraise u veel werk uit handen. U besteedt de volledige inkoop van de producten aan ons uit. Wij leveren de producten netjes bij u thuis, of op een ander, door u gewenst adres, af. Voor een goede coördinatie van de actie kunt u tevens gebruik maken van de diverse formulieren, zoals intekenlijsten en controleformulieren, die u gratis van ons ontvangt. Zo kunt ú zich volledig richten op het werven en aansturen van uw verkopers!

Professionele aanpak

Wij merken dat er vaak veel aandacht uitgaat naar de verkoopactie zelf. Maar ook voor en na de verkoopactie zijn er veel dingen om aan te denken. Heeft u bijvoorbeeld nagedacht over hoe u uw verkoopactie aankondigt? En hoe u uw topverkopers in het zonnetje zet zodat uw verkopers extra gemotiveerd zijn? Voor een verkoopactie met Fundraise volgt u een eenvoudig stappenplan. Bovendien ontvangt u van ons een draaiboek met handige tips en tricks om uw verkoopactie tot een succes te maken.

Hulp nodig? Gewoon even bellen!

U heeft bij Fundraise een vast contactpersoon, die u graag behulpzaam is en u van deskundig advies voorziet. Zo vierde onze collega Anja in november 2017 haar tienjarig jubileum bij Fundraise! Anja zet zich al vele jaren enthousiast in om, samen met de klant, van elke verkoopactie een succes te maken. Met haar jarenlange ervaring voorziet zij u van handige tips en tricks!

Meer informatie

Benieuwd wat Fundraise concreet voor uw club, vereniging, stichting of organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op en wij informeren u graag, geheel vrijblijvend, over de mogelijkheden!

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.